Pazar, Ekim 05, 2008

,,,


Varlığımı duyurmak istedim!...






,

7 yorum:

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Varlığımı duyurmak istedim!..."

@

Nasıl (?)

zinnure dedi ki...

susarak duyurmak istedim...

hic susarak varlık duyurulabilinirmi?


ben öyle istedim işte...

(duy)a(bil)ene(?!)

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Duyabilene, aşk olsun; öyleyse !

Ferâset
Mızrak

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

@

Bana.. 17 Ağustos `99 Gölcük depremini anımsatıyor suskunluğunuz: Sesimi duyan var mı (?) diyesim geliyor :-)

Uyanışlar, hayrola.

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

# Âidiyet

Sonbahar geldi, yapraklar, âid olduklara yere rücû ediyorlar. Şüphe yok ki.. insanlar da, öyle; geri döneceklerdir, geldiklere yere.


İllâ Tefekkür
Kâzım Mızrak

zinnure dedi ki...

Sonbahar geldi geçiyor hatta bitiyor...

Biz;
daha gelemedikmi
varamadıkmı
ulaşamadıkmı
dönemedikmi!...

Bâd-ı Sabâ dedi ki...

"Biz;
daha gelemedikmi
varamadıkmı
ulaşamadıkmı
dönemedikmi!..."


@ Zinnure

Bir şey anlamadım, ama :) Peki, öyle olsun diyelim.. efendim ;)